• Ruiter- en toneelavond
  • Activiteiten

Zoals veel verenigingen kent ook Rij- en Menvereniging een activiteitencommissie. Het doel van de activiteitencommissie is het versterken van de binding met en tussen leden van onze verenging. De commissie hoopt op deze manier de betrokkenheid van de leden bij de vereniging te bevorderen en de goede sfeer binnen de vereniging te stimuleren. Deze doelstellingen worden bereikt door het organiseren van activietien. Dit kunnen sportgerelateerde activiteiten zijn maar ook niet direct hippisch gerelateerde activiteiten waarbij de leden met elkaar in een ongebonden en ontspannen sfeer samenkomen. Jaarlijks terugkerende activiteiten zijn o.a. het clubkamp, verschillende borrels en feestjes, cross clinics en klusdagen. En veel meer!

De activiteitencommissie staat altijd open voor andere leuke activiteiten en ideeën. Tips zijn dus van harte welkom! U kunt contact met de activiteitencommissie opnemen via onderstaand contactformulier.

• Contactformulier