• Op woensdag 22 februari behandeld de gemeenteraad van Noordenveld het raadsvoorstel over nieuwbouw van onze manege. Deze vergadering is live te volgen.

Het betreft een oordeelsvormende vergadering waarin de raadsleden hun standpunten uitwisselen en met elkaar in discussie kunnen gaan. Om een besluit te kunnen nemen, moeten de raadsleden voldoende beeldvorming hebben over een onderwerp. Deze informatie krijgen zij tijdens de oordeelsvormende vergadering. Wanneer de raad vind dat er voldoende beeldvorming is om te stemmen gaat het voorstel door naar de besluitvormende vergadering. De eerstvolgende besluitvormende vergadering is op 8 maart. In deze vergadering beslissen de raadsleden definitief over het onderwerp. Het bestuur overweegt om weer gebruik te gaan maken van het spreekrecht.

Deze vergadering is live te volgen, zowel fysiek op de publieke tribune als online via een livestream. Klik hier voor de agenda, de bijbehorende stukken en de livestream.