• Buitenbak officieel geopend tijdens nieuwjaarsborrel

14 jan 2019
  • Tijdens de nieuwjaarsborrel voor alle leden van onze vereniging was het de eer aan Dick Wieken om de nieuwe buitenbak officieel te openen.

Om de buitenbak feestelijk te openen zocht het bestuur contact met enkele leden en vroeg of ze een bijdrage zouden willen leveren aan deze feestelijk opening. Inge de Vries werd bereid gevonden om haar creativiteit los te laten op de buitenbak en deze sfeervol aan te kleden. Het was vervolgens de eer aan Dick Wieken om de buitenbak officieel te openen, waarna Liesanne van Dijk en Jill Braams de aanwezigen lieten genieten van een springdemonstratie. Na de opening genoten de leden van een hapje en een drankje, en werd er geproost op een sportief 2019!

Het afgelopen jaar is er samen met een aantal vrijwilligers hard gewerkt om de nieuwe buitenbak te kunnen realiseren. Voorzitter Henk van Dijk liet tijdens zijn nieuwjaarsspeech weten dat hij trots is op het resultaat en met vertrouwen naar de toekomst kijkt. Leden met een rijdend lidmaatschap kunnen nu op elk moment komen rijden zonder zich af te moeten vragen of er wel een bak vrij is. Zelfs wanneer het hard heeft geregend blijft de bodem er perfect bij liggen, iets wat we over de oude bodem niet konden zeggen.

Meer foto's >>