• Veel deelname tijdens eerste oudoor springwedstrijd

24 apr 2019
  • 2e Paasdag stond bij ons in het teken van de eerste outdoor springwedstrijd. Tijdens het indoorseizoen werd door deelnemers regelmatig de wens uitgesproken om een buitenwedstrijd in onze buitenbak te kunnen rijden. Voor de springcommissie redenen genoeg om een outdoorwedstrijd uit te schrijven en te kijken of hier animo voor zou zijn. En dat was er!

Onder een prachtig voorjaarszonnetje klonk de bel maarliefst 270 keer voor onze deelnemers. Ondanks het feit dat dit onze eerste outdoorwedstrijd was verliep de dag voorspoedig. Doordat de zon al behoorlijk fel scheen droogde de bak behoorlijk snel op. Daarom werd een deel van de bak tussen de rubrieken door gesproeid, en zorgden de vrijwilligers met harken voor de bodem rondom de hindernissen.

Judith van Schie was aanwezig om van alle deelnemers foto's te maken. Alle foto's worden gepubliceerd op haar website: jvsfotografie.nl

Al met al wordt er tevreden teruggekeken op een geslaagde wedstrijd. De springcommissie heeft nog geen nieuwe wedstrijd in de planning maar blijft kijken of er een gaatje valt in de planning.