• Vrijwilligers

Voor alle georganiseerde activiteiten en wedstrijden is de vereniging afhankelijk van vrijwilligers. Zij zijn letterlijk onmisbaar binnen onze vereniging. Zij zijn het die het voor ons allemaal mogelijk maken dat er eenvoudig gebruik kan worden gemaakt van onze faciliteiten. Ook voor de organisatie van de verschillende wedstrijden is de vereniging afhankelijk van vrijwilligers.
    Wist u dat ons bestuur zich ook geheel vrijwillig en onbezoldigd in zet voor Rij- en Menvereniging Mensinghe!

• Draag uw steentje bij: word vrijwilliger!

De vereniging is van alle leden. Dat wil zeggen dat we de vereniging met zijn allen draaiend houden. Zou u zich willen inzetten als vrijwilliger? Dat hoeft zeker geen grote tijdsinvestering te betekenen, ook een kleine bijdrage in tijd is fantastisch! U hoeft geen opleiding te hebben om vrijwilliger te worden. Inzet, trouw en interesse in de paardensport zijn veel belangrijker. Als vrijwilliger kunt u rekenen op goede begeleiding, veel gezelligheid en veel dankbaarheid. Om dat laatste te laten blijken organiseert het bestuur een jaarlijks terugkerend moment waarop alle vrijwilligers in het zonnetje worden gezet.

Wat doet u als vrijwilliger?

Als vrijwilliger van de vereniging organiseert u samen activiteiten of wedstrijden, of biedt u hierbij ondersteuning. U heeft binnen onze vereniging een keur aan taken om een bijdrage te leveren binnen onze vereniging. Om een aantal taken en voorbeelden te noemen:

• Lid van een wedstrijdcommissie (springen, dressuur of mennen).
    • Activiteitencommissie: organiseren van activiteiten, zowel sport gerelateerd als niet sport gerelateerd. Ook het jaarlijkse clubkamp valt hier onder.
    • Ondersteuning tijdens wedstrijden. (O.a. parcourshulp, ringmeester, catering, secretariaat)
    • En nog veel meer!

Informeer eens bij de verschillende commissies naar de mogelijkheden!

Dit is wat de vereniging u bied:

• Het belangrijkste: veel gezelligheid en plezier!
    • Uitnodiging voor de jaarlijkse vrijwilligers dag/avond